رویدادها آرشیو خبر ها
گزینه های جانشینی الگری

گزینه های جانشینی الگری

هر چه به پایان فصل نزدیک می شویم حواشی و اخبار مرتبط به آینده ماسیمیلیانو آلگری، مربی بانوی پیر بیشتر میشود. هر چند که بپه ماروتا همچنان علاقه ای به صحبت و اعلام نظر رسمی و شفاف در این باره ندارد اما رسانه های ایتالیا به رسم همیشگی دست از حاشیه برنمی دارند و از گزینه های احتمالی جانشینی این مربی نام می برند.

 

در این مقاله نام چند گزینه مطرح شده برای مربی اینده یووه از اینزاگی تا زیدان مطرح شده.

 

سیمونه اینزاگی

 

از او به عنوان یکی از گزینه های مورد علاقه سران یووه نام می برند، هر چند که از نظر کیفی هواداران یووه او را در سطح یوونتوس نمی دانند اما او مدت هاست که توجه مدیران بانوی پیر را جلب کرده، اینزاگی از دو خصوصیت بهره می برد که برای یوونتوسی ها مهم است، یکی ارامش و دیگری عملگرایی تاکتیکی ست، با این حال مسئله بعدی که اهمیت زیادی دارد شرایط اینزاگی ست که شاید لوتیتو این اجازه را به او ندهد.

 

در این میان نام گزینه های خارجی نیز شدیدا به چشم می خورند، هر چند که گزینه های غیر ایتالیایی از کیفیت بالایی برخوردارند اما یوونتوسی ها همیشه ثابت کردند که همواره انتخاب نخست شان گزینه های ایتالیایی هستند. با این حال گزینه های خارجی نیز مطرح هستند، مانند دیه گو سیمونه، زیدان و...

 

دیه گو سیمونه

 

با خصوصیاتی که دارد می توان او را یکی از مربیانی دانست که برای بازگشت دوباره مبارزه طلبی یووه موثر باشد، از نظر تجربی نیز می توان او را مربی باتجربه ای دانست که سابقه خوبی در رقابت های بین المللی دارد. هر چند که در نگاه اول، او با خصوصیات یوونتوس فاصله بسیار دارد.

 

دشام و سوسا

 

دشام سابقه مربیگری در یکی از سخت ترین و بحرانی ترین شرایط بانوی پیر را داراست، همچنین پوشیدن پیراهن این تیم بزرگ ایتالیایی، در این میان می توان به پائولو سوسا نیز اشاره کرد، او سابقه دوستی طولانی مدت نیز با اندره آ انیلی، مدیر یوونتوس را نیز دارد.

 

مائوریسیو پوچتینو

 

در میان گزینه های خارجی، پوچتینو پس از زیدان، از شانس بیشتری برای مورد توجه قرار گرفتن توسط سران یووه برخوردار است، او از تجربه و طرز فکری قدرتمند برای ساختن یک تیم قدرتمند برخورداراست، او را می توان مربی ای دارای سبک دانست که در صورتی که با باشگاه هایی بزرگ نظیر یووه همکاری کند، اینده ای بهتر و پرافتخارتری را از ان خود خواهد کرد.

 

زیدان

 

مطمئنا گزینه اصلی یوونتوسی ها برای جانشینی الگری به شمار می رود، اما همه چیز به فینال لیگ قهرمانان بستگی دارد، اگر رئالی ها سومین جام را بالای سر ببرند، زیدان از یووه دورتر خواهد شد، هر چند که در فوتبال نمی توان پیش بینی درستی داشت.

 

کلوپ

 

و اما کلوپ، مربی ای که توسط فوتبال دوست مورد توجه قرار می گیرد، مهم نیست که هوادار تیمی که او مربی ان است هستی یا خیر، او مربی بزرگی ست و توجهات را جلب می کند. با این حال برای اینده او نیز باید منتظر فینال لیگ قهرمانان ماند، اما از همه مهم تر تصمیم نهایی سران یووه ست که برای اینده باشگاه و مربی کنونی شان چه تصمیمی دارند و ایا حاضر به تغییر در کادر مربیگری خود هستند یا خیر.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: